GündemGünün Haberleri

Erzurumlu Semih Ataş, Türkiye İkincisi Oldu



Konya‘da düzenlenen 8. Türkiye Akıl ve Zeka Oyunları Türkiye Finalleri’nde, ilkokul kategorisinde Erzurum‘u temsil eden Semih Ataş önemli bir başarıya imza attı.

Erzurum Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından konu ile ilgili yapılan paylaşımda, “79 ilin il birincilerinin yarıştığı finallerde, beş oyundan biri olan Küre oyununda Türkiye ikincisi olan öğrencimiz, elde ettiği derecesiyle ilimizi gururlandırdı. İl Milli Eğitim Müdürümüz Süleyman Ekici, bugün başarılı öğrencimizi makamında ağırlayarak kendisini tebrik etti. Müdürümüz, azmi ve başarısıyla örnek olan öğrencimize eğitim hayatında başarılarının devamını diledi. Öğrencimizi, ailesini ve emeği geçen öğretmenlerimizi gönülden kutluyor; nice başarılara ulaşmasını temenni ediyoruz” denildi. – ERZURUM

Related posts

Serdar Gümüş Bronz Madalya Kazandı

admin

Yenimahalle’de Kesici Aletli Saldırı: Görevli Bekçi M.T.’yi Vurarak Durdurdu

admin

Pakistan EPDK’yı Ziyaret Etti – Son Dakika

admin

Leave a Comment