GündemGünün Haberleri

Gaziantep’te 25 işçi zehirlendi – Son Dakika



GAZİANTEP’te bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip, rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu. Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.

Related posts

Malatya’da Kayıp Genç Kadının Cenazesi Aranıyor

admin

Alkollü Sürücüye Cezası Kesildi – Son Dakika

admin

Cami İnşaatında İş Kazası: 1 Ölü, 1 Ağır Yaralı

admin

Leave a Comment