GündemGünün Haberleri

Büyükşehir’den vatandaşlara aşure ikramı – Son Dakika



Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürürken, Başkan Özlem Çerçioğlu paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaparak Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini diledi.

Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya devam eden Aydın Büyükşehir Belediyesi, bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti. Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti. – AYDIN

Related posts

Köpek Balığıyla Karşılaşma Anları – Son Dakika

admin

Bodrum’da Taksi ile Motosiklet Çarpıştı: 2 Ölü

admin

Kanada ve Türkiye Arasındaki İlişkiler Güçleniyor

admin

Leave a Comment